خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/31 - 06:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
علیزاده برمی مطرح کرد

پیگیری بحث تامین آب شرب، اصلاح شبکه آب و فاضلاب روستاهای دامغان

نماینده مردم دامغان در مجلس با حضور در روستای نعیم آباد دامغان از پیگیری بحث تامین آب شرب، اصلاح شبکه آب و فاضلاب این روستا خبر داد.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان و عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛  با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات روستای نعیم آباد گفت: در این راستا نشستی جهت بررسی مسائل و مشکلات روستای نعیم آباد با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی و روسای ادارات مربوطه در حسینیه روستای نعیم آباد برگزار شد.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: اهم مسائل و مشکلات این روستا که توسط اعضای شورا، دهیار و معتمدین روستا در این جلسه مطرح گردید؛ بحث تامین آب شرب روستایی، اصلاح شبکه آب و فاضلاب روستایی و تامین روشنایی روستا و جابجایی تیرهای برق مزاحم بود.



وی افزود: همچنین بحث تفکیک و واگذاری زمین مسکن جوانان، واگذاری مدرسه قدیمی روستا، شن ریزی، اصلاح و آسفالت معابر روستایی، احداث و اصلاح بند خاکی روستا، تامین و تجهیز خانه ورزشی روستایی و  آنتن دهی تلفن همراه نیز از جمله مسائل و مشکلات این روستا بود که توسط اعضای شورا، دهیار و معتمدین روستا در این جلسه مطرح گردید و مقرر شد در سریع ترین زمان ممکت پیگیری و مرتفع شود./



پایان پیام

 

  • کد خبر : 368609
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار